HR-competenties

Neem contact op

Als ondernemer of manager binnen het MKB bent u zich zeker bewust van het belang van professioneel HRM voor uw bedrijf.
Een goede personeelsorganisatie en –administratie is immers een belangrijke basisvoorwaarde voor een soepel draaiende organisatie én bespaard u uiteindelijk tijd en inzet.

Natuurlijk heeft een organisatie daarbij regelmatig HR-competenties nodig …. maar niet continu!

Het is dus veel efficiënter om deze competenties in te zetten op het moment dat u ze nodig heeft.

Onze ondersteuning

We kunnen u (op tijdelijke basis) professioneel ondersteunen en adviseren op de volgende gebieden:

  • Opzetten en inrichten van personeelsadministratie en dossiers
  • Opzetten van arbeidsovereenkomsten
  • Opzetten van personeelshandboeken en -reglementen
  • Gespreksvoering met werknemers in moeilijke situaties
  • Omgaan met ziekmeldingen, vakantie- en verlofaanvragen
  • Functionerings- en beoordelingsgesprekken
  • Begeleiding bij conflicten en ontslagkwesties
  • Ondersteuning bij het opstellen en invoeren van HR beleid en strategie

Onze werkwijze

Desk4you helpt en ontzorgt u om uw personele organisatie op orde te krijgen en te houden.

Afhankelijk van de situatie in uw organisatie bepalen we in overleg met u, welke taken uw organisatie zelf kan uitvoeren en bij welke taken u onze ondersteuning wenst te gebruiken.